سرخط خبرها

انحلال برخی دانشگاه های جامع علمی و کاربردی در مشهد | در صورت انحلال، دانشجویان مهمان خواهند شد

  • کد خبر: ۱۸۵۲۲۹
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
  • ۳
انحلال برخی دانشگاه های جامع علمی و کاربردی در مشهد | در صورت انحلال، دانشجویان مهمان خواهند شد
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی با تایید درخواست انحلال برخی مراکز آموزشی تحت نظارت این دانشگاه، از بررسی درخواست آنان ظرف مدت یک ماه آینده خبر داد.

محمدجواد حسین زاده سلجوقی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به درخواست چند مرکز آموزش علمی و کاربردی برای انحلال عنوان کرد: دانشگاه های علمی و کاربردی، هیئت امنایی هستند و می توانند چنین درخواستی را به هر علتی بدهند.

وی ادامه داد: با این حال، سازمان مرکزی دانشگاه در خراسان رضوی برای صیانت از حقوق دانشجویان، هر درخواستی را به آسانی نمی پذیرد و مراکز ما موظف هستند تا آخرین نفر دانشجویان را پذیرش و خدمات ارائه دهند.

حسین زاده سلجوقی تصریح کرد: درخواست های انحلال ظرف مدت یک ماه آینده بررسی خواهد شد و نتیجه نهایی نیز اعلام می گردد. در صورت قبول درخواست انحلال، دانشجویان آن مراکز به صورت مهمان در دیگر مراکز ما پذیرش خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
0
ممنون از شهرآرا که به این موضوع ورود کرد، متاسفانه نه رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی جناب سلجوقی و نه سایر قسمت های این دانشگاه مثل روابط عمومی کوچکترین اطلاع رسانی در مورد تعیین وضعیت این سه دانشگاه که از اردیبهشت ماه صحبت انحلالشون بوده نکرده‌اند و الان فقط مجبور شدن که به شما اینجوری پاسخ بدن، که البته همین پاسخ نیز خودش کلی ایرادات دارد.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
0
ایشان می‌فرماید اگر انحلال تایید شود! برادر من الان دانشگاه خوارزمی در بلوار وکیل آباد، ابتدای لادن تبدیل به دبستان شده است، بعد ایشان می‌فرماید که انحلال تایید شود!!!
نکته دوم اینکه اگر قرار به مهمان شدن باشد، دانشجوی بیچاره باید دوتا شهریه بده! یکی به دانشگاه مقصد یکی به دانشگاه مبدا! همچنین تعداد انتخاب واحدش نیز محدود میشه و نمیتونه ۲۰ واحد انتخاب کنه؟! کجای دنیا چنین اجحافی در حق دانشجو میشود؟!
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
0
دانشگاه خوارزمی که حتی از ترم گذشته، یعنی بهمن 402 صحبت انحلالش بود ولی با پیگیری دانشجویان، اون ترم برگزار شد. یعنی موسسین این واحد آموزشی از سال گذشته درخواست انحلال داشتن، ولی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان بعد از گذشته حداقل 8 ماه تازه میگن که یک ماهه دیگه ما در این مورد تصمیم گیری میکنیم!!! گویی ایشان از زیر مجموعه های خود هیچ اطلاعی ندارد! واقعا عجیبه، اینکه تلاش دارند باعث نارضایتی تعداد زیادی از جوانان دانشجو شوند! این واقعا مشکوکه، چه کسی از ایجاد این نارضایتی ها سود می‌برد؟! آیا دلیل خاصی پشت این قضایاست؟ الله اعلم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->